Proč jsou naše výlety tak levné?

Jsme pouze my a naši klienti, bez dalších zprostředkovatelů (CK v ČR, Hotel, CK v TR).
Jsme přímým organizátorem volitelných výletů a jedinou cestovní kanceláří  s českou a slovenskou pobočkou, působící  ve všech tureckých regionech. Poskytované služby jsou na nejvyšší profesionální úrovni. Jsme držiteli nejvyšší udělované licence “A” v cestovním ruchu na území Turecka.

Jaký je rozdíl v programové skladbě výletu navrženého rezidentem v hotelu a naším?

Většina našich výletů má program bohatší. Programovou skladbu vytváříme ve spolupráci s profesionály a hlavním kritériem jsou přání našich klientů s přihlédnutím k jejich národnostním potřebám. Vybíráme pro Vás i kvalitní restaurace s TOP službami, ale za slušnou a dostupnou cenu. Zakládáme si na kvalitě a spokojenosti klienta, aby se k nám opět při další návštěvě Turecka vrátil.

Co je to “snidanový balíček” a jak si jej objednat?

Jedná se o balíček s obědem (sendvič, rajče, okurka, sýr, ovoce) připravený hotelovou kuchyní  jako náhrada za zmeškanou snídani. Termín je používaný hotelovou službou. Na balíček má nárok, každý hotelový host včetně dětí. Balíček je nutný objednat v recepci hotelu večer, den před odjezdem a nezapomenout nahlásit hodinu odjezdu z hotelu.

Potřebujeme jiné cestovní pojištění na výlet?

Veškeré námi pořádané výlety a akce jsou pojištěny. Vámi uzavřené cestovní pojištění v České republice zahrnuje ošetření/vyšetření ve vybraných zdravotnických zařízeních po celém Turecku. Pojištění také zahrnuje náklady na léčení KL a následky nehod. Pokrývá všechny nemoci a nehody, které se vyskytnou během vaší dovolené: nehody u bazénu, na pláži, při chůzi, prohlídky památek. Všechny cesty mimo hotel a letovisko s místní cestovní kanceláří včetně volitelných výletů jsou kryty tímto pojištěním. Není pravdou, že se Vaše pojištění nevztahuje na aktivity včetně výletů mimo hotel. Pokud cestujete s rezidentem nebo s naší cestovní kanceláří, pojištění je vždy platné a vymahatelné. Vy jako pojištěnec musíte pouze v případě potřeby kontaktovat pojistitele (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů z angl. General Data Protection Regulation – GDPR). Pojištění však nebude uznáno v případě, že způsobíte nehodu pod vlivem alkoholu nebo drog. Klienti trpící chronickým onemocněním musí mít pro tyto případy další připojištění.

S kým jedeme na výlet?

Prohlídkové okruhy jsou vedeny našimi zkušenými tureckými průvodci  s certifikáty vydanými  ministerstvem cestovního ruchu Turecka. Rekreační výlety, např. Jeep Safari, Quad Safari, se konají za účasti průvodců hovořícími v anglickém, německém a ruském jazyce. Většina našich výletů probíhá však s průvodcem v českém jazyce.

Na jakých cestách je český průvodce?

Průvodce hovořící v českém jazyce Vás doprovází na nejžádanějších výletech např.Cappadocia, Pamukkale, Sapadere Canyon, -Pamukkale, Demre-Myra-Kekova a nebo akvárium. V popisu výletů se vždy objeví informace o daném průvodci  v poli „zahrnuto“. Pro větší organizované skupiny nabízíme českého průvodce u výletu jako je např. Rafting. Naši zaměstnanci mají několika-letité zkušenosti v oblasti cestovního ruchu a domluví se v českém, slovenském a polském jazyce.

Jaký dopravní prostředek využíváte k výletům?

V závislosti na počtu klientů využíváme autobusy pro 10,15,25,30 a 40 osob. Jedná se o turistickou třídu v kategorii Mercedes, Safir a Volkswagen.
Vybavení:  mikrofon, rádio nebo TV, wifi, klimatizace.

Jsou ve vozech toalety?

NE. V autobusech nepoužíváme  toalety kvůli horkému klimatu Turecku. Při delších cestách jsou zastávky každé 2 hodiny (max. 2x) v hostincích a čerpacích stanicích s možností využití mnoha toalet. V případě naléhavé potřeby (v případě dětí, gastroenteritidy) zastavíme také na vyžádání. Mimořádná zastávka – na vyžádání v akutním případě.

Mohu si vzít na cestu kufr nebo kočárek?

 všechny  autobusy jsou vybaveny zavazadlovým prostorem pro tyto účely. Pro příruční zavazadla jsou určeny prostory nad hlavami cestujících nebo pod sedačkami přímo uvnitř dopravního prostředku.

Mohu si v autobusu rezervovat místo?

Ne.

Kde a kdy mě vyzvednete?

Vždy Vás vyzvedneme v hotelu. Ve většině případů u nebo v recepci hotelu. Čas vyzvednutí bude uveden na formuláři s potvrzením rezervace Vámi objednaného výletu. Zpoždění  autobusu může nastat z důvodu stížené dopravy, maximálně však do 20 minut. Po uplynutí této doby nás laskavě kontaktujte na telefonním čísle +90 542 727 51 07 osobně nebo formou SMS.

Jak poznáme, že se jedná o dopravu na náš výlet?

Průvodce nebo řidič si u Vás vyžádá voucher nebo textovou zprávu (sms) s potvrzením rezervace a údaje porovná s vlastním seznamem.  Je velmi důležité doplnit po příjezdu do Turecka svou rezervaci o číslo hotelového pokoje zasláním textové zprávy (sms) na telefonní číslo +90 542 727 51 07

Co se stane, když zmeškám čas nástupu/vyzvednutí?

pokud nebudete přítomen na místě v určeném čase a nebudete k zastižení ani telefonicky na svém pokoji tak autobus odjede a Vy ztratíte nárok na vrácení peněz a můžete požádat o náhradní termín stejného výletu případně jiného pokud to bude ještě možné  zajistit v době Vašeho pobytu.

Mohu výlet zrušit?

v případě, že tak učiníte nejméně 48 hodin před vyzvednutím u hotelu, náleží Vám nárok na vrácení částky Vámi provedené úhrady v plném rozsahu. Pokud dojde ke zrušení výletu z Vaší strany v kratším čase tj. méně než  48 hodin před určeným časem odjezd tak Vám právo na vrácení peněz náleží pouze v případě Vašeho onemocnění, po doložení lékařské zprávy.

Může být výlet  zrušen ze strany pořadatele?

Pouze z důvodu vyšší moci a nebo nedostatečného počtu účastníků. Proto Vám doporučujeme rezervovat vybraný výlet již v ČR, čímž zvýšíte šance ke konání výletu a také můžete využít případné  možné slevové akce.

Chcete mít aktuální informace

Novinky, akce do Vašeho e-mailu

*Nikdy neposíláme spam