10 pravidel platných pro provoz hotelů

TUI Travel začíná realizovat plán pro opětovné otevření hotelů pro turisty.
Sebastian Ebel, člen představenstva  TUI, uvedl, že výzkum ukazuje a potvrzuje, že dva nejdůležitější faktory pro úspěšný boj s koronavirem Covid U-19 jsou bezpečnost a hygiena.

Podrobnosti plánu připraveného TUI jsou následující:

Organizace hotelu

1) Online Check-in:  Hosté se mohou registrovat bezkontaktně prostřednictvím  webových stránek hotelů nebo aplikace ve svých mobilních zařízeních.

2) Pravidlo sociální vzdálenosti:  Ve všech společných prostorách hotelových komplexů  bude povinná vzdálenost  mezi klienty i personálem  ve vzdálenosti 1,5 metru. Stoly v restauracích budou po odchodu hostů ihned uklizeny a vydezinfikovány.

3) Rozdělení personálu:   zaměstnanci  budou pracovat v menších skupinkách, aby se předešlo riziku nakažení koronavirem.

4) Restaurace:  kapacita restaurací se výrazně sníží a počet hostů bude omezen.  Mezi stoly, bude povinná minimální vzdálenost  1,5 metru.

5) Pracovní doba personálu:  s cílem zajistit hostům maximální pohodlí bude pracovní doba prodloužena nejenom v restauracích, ale u všech hotelových služeb.

6) Zábava – aktivity:  povoleny  budou  sporty a aktivity s malým počtem účastníků, aby se zamezilo co nejvíce osobnímu kontaktu mezi lidmi. Například bude povolen  golf , tenis, stolní tenis, kulečník a individuální sporty. Kolektivní hry nebudou povoleny (fotbal, volejbal atd.). Nové standardy budou zavedeny i pro SPA, dětské koutky.

7) Hygiena:   ve všech společných prostorech hotelu bude zřízen větší počet hygienických míst s možností využití dezinfekčních prostředků, které budou pravidelně doplňovány.

8) Úklid a dezinfekce pokojů:  ubytovací prostory (pokoje) budou důkladně vyčištěny a vydezinfikovány před příjezdem hostů a stejně tak po jejich odjezdu.  Důkladná pozornost bude zejména věnována koupelnám a sociálnímu zařízení.

9) Samoobslužné pulty:  budou omezeny, jídlo bude podáváno personálem vybaveného ochrannými pomůckami a průhlednou zástěnou, tak jak je tomu nyní  již v obchodech.


10) Školení  personálu: TUI vyškolí všechny své hotelové zaměstnance v boji proti koronaviru. První tréninková brožura bude zpřístupněna tento týden.